DV-2009-1 DV-79
Dubbel Vier Nu Dubbel Vier Toen

De Nederlandse UNIFIL Vereniging heeft een eigen verenigingsblad genaamd Dubbel Vier dat vier keer per jaar uitkomt.
De bedoeling van dit blad is; het onderling contact, het verstrekken van informatie, opinie en overige wetenswaardigheden van en over Unifillers

Op deze pagina ziet u het blad zoals het heden ten dage verschijnt.
Toen met vier, acht of twaalf pagina's, nu met 28 pagina's en een oplage van 1.300 stuks.
Toen verscheen het blad wekelijks, nu vier maal per jaar, in maart, juni, september en december.

Als contributie betalend lid van van de Nederlandse Unifil Vereniging, krijgt u het blad Dubbel Vier 4x per jaar thuis gestuurd.
Met ingang van 1 Januari 2017 bedraagt de contributie € 26,- per jaar. Donateurs die het zelfde bedrag betalen krijgen ook de Dubbel Vier thuis gestuurd. U kunt zich opgeven als lid / donateur bij onze ledenadministrateur Sjak Neelen.

2017 3

Het laatst verschenen Nummer: Jaargang 18  Nr: 3 - editie september 2017. Zijnde 36 pagina's. In dit nummer o.a. de onderstaande artikelen.

• Verslagen van de Nederlandse Veteranendag, Oefening Blauw koord en Regimentsdag Groningen.

• Concert van Gemma van Eck op 11 november a.s.

• Bert Kleine Schaars over zijn boek 'Libanon 1980 - vakantieland?'

• De rubriek Een van ons, Unifillers met een passie, met Roel van Essen.

• ... en nog veel meer.

Uiterste inleverdatum artikelen voor Dubbel Vier Nr 4; is 30 november 2017.

Redactie Dubbel Vier:  redactie@unifilvereniging.nl

Foto op de cover: UN Voertuigen in Soesterberg, oktober 2014. Foto: Erk Kuiper

De toekomstige deadlines voor inlevering copy voor een ieder die een bijdrage wil leveren aan ons verenigingsblad is voor de editie: Dubbel Vier 4-2017:  aanleveren 30-11-2017. We zitten met een strak productieschema. Later aangeleverd materiaal kunnen we niet meer plaatsen.

Copy gelieve rechtstreeks aan te leveren bij onze redactie. Voor perfecte foto's in de Dubbel Vier benodigen wij foto's met een hoge resolutie. Liefst van 1 Mb of groter. Foto's verstuurd met WhatsApp of afkomstig van Facebook zijn niet geschikt qua resolutie. De editie van september 2017 kent 32 pagina's.

Whe-dont-remember-the-Days-Only-the-Moments

Laat reactieformulier zien

Dubbel Vier

DV Home