Image

De Nederlandse UNIFIL Vereniging heeft een eigen verenigingsblad genaamd Dubbel Vier dat vier keer per jaar uitkomt.
De bedoeling van dit blad is; het onderling contact, het verstrekken van informatie, opinie en overige wetenswaardigheden van en over UNIFIL’ers

Op deze pagina ziet u het blad zoals het heden verschijnt, viermaal per jaar, in april, juli, oktober en december.Als contributie betalend lid van de Nederlandse UNIFIL Vereniging krijgt u het blad Dubbel Viermaal per jaar thuis gestuurd. Met ingang van 1 Januari 2023 bedraagt de contributie € 26,00 per jaar. Donateurs die hetzelfde bedrag betalen krijgen de Dubbel Vier ook. U kunt zich opgeven als lid/donateur bij onze ledenadministrateur Sjak Neelen op ledenadministratie@unifilvereniging.nl

De nieuwste Dubbel Vier,
Jaargang 25, nr.1 - 2024

Geplande uitlever- en verzend datum 7 maart 2024.

Editie 1-2024 telt 32 bladzijden met een extra witte omslag om aandacht te vragen voor de reünie 2024. In deze editie speciale aandacht voor:

• Reünie 2024 het programma en de bijzonderheden

• Interview met Kpl Hans van Putten die in 1979 beide handen verloor

• Binnenkort in de bioscoop; de nieuwe documentaire over UNIFIL

• UNIFIL Reünie 15 juni 2024 in Zeewolde

• Ierse doedelzakspeler tijdens FMR 1981

• UNIFIL jubileum in Bunnik 14 januari 2024

• ALV agenda 23 maart 2024 in de Harskamp

• Van het Bestuur “dienstmededelingen”

Redactie Dubbel Vier:  redactie@unifilvereniging.nl

De deadline voor inlevering copy voor de volgende Dubbel Vier is:

Dubbel Vier Jaargang 25, nr. 2 - 2024

• aanleveren vóór 01-06-2024.

We zitten met een strak productieschema bij onze drukker. Later aangeleverd materiaal kunnen we niet meer plaatsen.

Copy gelieve rechtstreeks aan te leveren bij onze redactie. Voor perfecte foto's in de Dubbel Vier benodigen wij foto's met een hoge resolutie. Liefst van 1 Mb of groter. Foto's verstuurd met WhatsApp of afkomstig van Facebook zijn niet geschikt qua resolutie en zullen we niet plaatsen.

En als je een artikel met bijbehorend foto’s instuurt. Dan graag de foto’s apart aanleveren. Niet ín het tekstdocument.

Dubbel Vier Archief

Downloaden

Voor de mensen die oudere oplages van ons verenigingsblad nogmaals wilt terugkijken staan hieronder alle uitgaven van de Dubbel Vier vanaf 2014
Klik op de uitgave van uw keuze, dan wordt deze gedownload op uw apparaat en kunt u deze rustig bekijken op uw scherm.

Wij hanteren een vertraging van 2 edities, bijvoorbeeld: de laatste editie kunt u pas 6 maanden later hier in het archief terugvinden.

Alle Dubbel Vier uitgaven in 2023

Alle Dubbel Vier uitgaven in 2022