Sponsoren

NUV_MOD_Adverteerders_nieuw

We zijn altijd opzoek naar bedrijven / personen die wil adverteren bij de Nederlandse Unifil Vereniging of op een andere manier onze vereniging wil steunen. U kunt in één of meerdere edities van de Dubbel Vier een advertentie plaatsen. We maken een eenmalige afspraak of een jaarafspraak. De advertentie formaten van de volgende editie Dubbel Vier treft u onderstaand aan.

*Hele pagina  222 h * 183 b
*Halve pagina  109 h * 183 b
*Kwart pagina  109 h * 89,5 b

En de mogelijkheden voor onze website;

*U kunt met uw logo, en link naar uw eigen website op onze adverteerders pagina staan?

Hou rekening met de deadline voor inlevering copy. De plaatsingsperiodes en financiële afspraken zijn gekoppeld aan de verschijndata van de Dubbel Vier. De Dubbel Vier verschijnt in maart voor de ALV,  in juni voor Veteranendag,  in september, en in december voor kerstmis van elk jaar.

Volgens de statuten van de vereniging is het mogelijk om als donateur toe te treden. U minimale bijdrage bedraagt dan € 26 per jaar. Als  donateur ontvangt u de Dubbel Vier. De Dubbel Vier ligt elk kwartaal bij circa 1300 adressen op de deurmat, 28 pagina’s dik boordevol met goede verhalen van, en over Unifillers. Bent u geïnteresseerd, en wilt u een vrijblijvende prijsopgave van de mogelijkheden of wilt u donateur worden. Neem dan contact op met onze penningmeester Sjak Neelen 06-21 53 52 05 of  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

aalbers|wico

AalbersWico DefenceSecurity RGB 2017