We zijn als Nederlandse UNIFIL Vereniging wederom uitgenodigd om deel te nemen aan het fakkeldefilé ter gelegenheid van de 73e herdenking van de bevrijding van Eindhoven. Het fakkeldefilé zal plaatsvinden op maandag 18 september.

Onder de naam “ Remember September” zal er stil worden gestaan bij de bevrijding van Eindhoven 73 jaar geleden.

We stellen een UNIFIL detachement samen, en vertrekken vanuit de Treffer in Eindhoven. De Treffer is vanaf 13:00 open, daar zullen we verzamelen en worden de kaarten uitgedeeld aan de deelnemers, gasten en partners. We verwachten onze deelnemers in correct tenue (oud-groen) een Detachement commandant zal vooraf worden aangesteld en er zal inspectie op tenue en alcohol gebruik plaatsvinden.

Rond 18:00 vertrekken we vanaf de Treffer naar het verzamelpunt op het 18 Septemberplein. Tussen 19.00 en 19.30 kunnen jullie je ook rechtstreeks melden op 18 Septemberplein ter hoogte van het podium.

De stoet zal om 19:45 uur vertrekken naar het Stadhuisplein.
Route: 8 september plein - Demer - Marktstraat - Markt - Jan van Lieshoutstraat - Catharina plein - Begijnenhof - Stadhuisplein - Wal (ontbinding voertuigen).

Aanmelden kan via dit formulier:

Fakkeldefilé Eindhoven 18 september 2016

Ongeldige invoer