In maart 2017 hebben we een bedrag van € 2.700 overgemaakt naar War Child in Amsterdam als donatie in het kader van de verkoop landenpin Libanon-Nederland uit onze merchandise-shop. Het was toen de bedoeling dat we de actie coördinator Midden Oosten zouden ontmoeten voor de overhandiging van het bedrag.

Tot heden was dat nog niet gerealiseerd.

Onlangs hebben we de draad daar weer opgepakt en een afspraak gemaakt om dinsdag 5 juni 2018 mevrouw Gwen Buitenweg actie coördinator Midden Oosten waar Libanon onder valt te mogen ontmoeten in Amsterdam op hun HQ.

We willen onderzoeken in deze eerste kennis making wat we voor elkaar kunnen betekenen in de actie “een safe space voor elk oorlogskind” doe mee! In Libanon leven nu ruim 700.000 gevluchte Syrische kinderen. Elke dag komen er meer bij. Op dit moment zijn er nog lang niet genoeg Safe Spaces om alle kinderen te helpen. Laten we daar nu verandering in brengen.

We zullen de voortgang van dit project met u delen via de website, FB of de Dubbel Vier.

Uw penningmeester, Sjak Neelen

* PS: de Libanon/Nederland landen pin is nog steeds te koop in onze webshop of in de merchandise stand bij een activiteit in Nederland.

pin