Op de ALV d.d. 17 maart 2018 kregen we een opdracht mee van de leden om een commissie te vormen. Op de bestuursvergadering van 11 april 2018 heeft het bestuur zich over een aantal namen en voorstellen gebogen om de commissie te vormen. Voor de commissie hadden leden zich zelf voorgesteld of ze waren door iemand anders van binnen/buiten de vereniging voorgesteld. Uiteindelijk zijn er 13 leden / Unifillers voorgesteld op de bestuursvergadering. In volgorde van het aantal stemmen zijn de commissieleden benaderd of ze de taak op zich wilden nemen.

De commissie die door het bestuur is benoemd bestaat uit de heren E. Baron van Till, R. Kreijns en J. Leenslag. Ze zullen zelf in de commissie taken verdelen zodat de volgorde waarin wij ze noemen geen betekenis heeft. Ze zijn per mail bereikbaar :  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De overige leden die niet zijn benoemd in de commissie danken wij hartelijk voor hun belangstelling en de bijdrage die ze wilden leveren aan de vereniging.

Voor vragen kunt u contact met de voorzitter (ai) Sjak Neelen opnemen. M 06-21 53 52 05.

Onderstaande tekst is aan de commissieleden meegegeven bij de opdracht

Commissie van Wijze Mannen

Vorming

Op de ALV van 17 maart 2018 heeft het bestuur van de Nederlandse Unifilvereniging de opdracht gekregen om een commissie van wijze mannen te vormen bestaande uit Unifillers. De voorzitter (ai) heeft in de periode van 17 maart tot 11 april 2018 opgaves verzameld, en Unifillers gevraagd voor deze commissie. Op de bestuursvergadering van 11 april 2018 zijn 13 namen gepresenteerd. Het voltallige bestuur en een commissielid NOS hebben ieder voor zich commissieleden gekozen (3) en deze kenbaar gemaakt op de vergadering. Er zijn 15 stemmen uitgebracht. Van deze stemmen zijn de resultaten verzameld en tijdens de vergadering kenbaar gemaakt. De bij meerderheid van stemmen gekozen commissieleden zullen het eerste worden benaderd of ze de commissietaak op zich willen nemen, tot de commissie compleet is met drie leden.

De commissie blijft in functie zolang als het bestuur van de vereniging dit nodig acht.

Opdracht aan de commissie:

• Verleden belichten. Wat is er gebeurd tussen betrokkenen en wat is er gebeurd in het bestuur.
  • Toekomst van het bestuur. Eventueel herschikking van taken. (Ballenspel)

Tijdlijn rapportage:

• Tussenrapport stand van zaken 30 juni 2018
  • Eindrapport 30 september 2018

Budget:

• Verteer in een nader te bepalen horecagelegenheid, zonder maaltijden onder overlegging van de nota op een declaratie van een commissielid.
  • Gereden kilometers ten behoeven van de commissie a € 0,19
  • Andere gemaakte kosten, die vooraf zijn goedgekeurd door de budgethouder.
  • Declaratie worden uitbetaald op de aangegeven bankrekening na goedkeuring door de budgethouder (Verdi van Hilten)

Besloten in de bestuursvergadering van 11 april 2018

Bestuur Nederlandse Unifil vereniging