Update d.d. 10-06-2018:

Beste Unifillers,

Vele van jullie hebben zich aangemeld voor de NLVD op 30 juni te Den Haag. De lijst met aanmeldingen zijn reeds ontvangen en we zullen ook dit jaar weer met een groot detachement aantreden. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zullen de maaltijd/consumptie/opstapkaarten en tribunekaarten NIET rechtstreeks naar het huisadres worden gestuurd maar zullen deze bescheiden, net als voorafgaande jaren, worden uitgereikt bij de Unifil merchandisestand van Berry. ( Veteranen Plaza , Pagodetent ~Unifil ) Hier moet je je dus melden en krijg je de aangevraagde bonnen/toegangsbewijzen uitgereikt, en NIET in tent B zoals in de brief staat die je ontvangen hebt.

Nog even en dan is het zover. Ik kijk er naar uit en hoop jullie allen op 30 juni aan te treffen op het Malieveld.

Met vriendelijke groet,

Joop Hoek S3/NUV M 06-54 63 16 86

Originele tekst:

Beste Unifillers,

De inschrijfdatum om je te kunnen aanmelden voor de NLVD 2018 op 30 juni op het malieveld te Den Haag is vanaf 1 mei gesloten. Alle mensen die zich hebben opgegeven en uw aanmelding wordt gehonoreerd, zullen de daarbij behorende NS-vervoersbewijzen uiterlijk 2 weken voor het evenement worden toegezonden.

Alle overige bescheiden ( maaltijdkaart, tribunekaart en/of opstapkaart historische voertuigen voor u en uw partner) worden eveneens meegestuurd met de NS-vervoersbewijzen door het VI.  Mochten jullie een week voor het evenement nog geen envelop ( met inhoud) hebben ontvangen, neem dan contact op met het Veteraneninstituut via telefoonnummer 088-3340000

Ook als je je niet tijdig hebt ingeschreven ben je natuurlijk ook van harte welkom op het Malieveld. Echter voor het eten en drinken moet je dan zelf zorgdragen. Iedere Unifiller kan meelopen in het defilé.

Uiteraard zullen we met de merchandise stand van Berry aanwezig zijn. Hij heeft weer leuke nieuwe gadgets ingekocht. Dus ga zeker even bij hem langs.

Laten we hopen dat het net als andere jaren weer mooi weer wordt en dat we er weer een geslaagde dag van maken met elkaar. ik heb er in ieder geval zin in.

Tot 30 juni op het Malieveld.

Groeten,

Joop Hoek, S3/N