• De adviescommissie heeft intern de taken, rollen en verantwoordelijkheden verdeeld. Er is intern gekozen voor één woordvoerder en aanspreekpunt. Deze rol wordt vervuld door Jan Leenslag. De rol van woordvoerder en aanspreekpunt houdt géén voorzitterschap in. De overige taken en verantwoordelijkheden zijn gelijkelijk verdeeld over de drie leden van de commissie.
  • In verband met vakantie vindt de eerst volgende vergadering van de commissie plaats op 19 juni aanstaande. Daar wordt met name de rest van de tijdslijn vastgesteld en de te houden interviews verdeeld.
  • Kort na 19 juni zal de adviescommissie aanvangen met het afnemen van interviews, als eerste zijn de leden van het bestuur aan de beurt zoals dat kort vóór de laatste ALV bestond. Daarnaast zullen de eerste zes aanmeldingen voor een interview van de overige leden worden gehonoreerd. In onderling overleg tussen de leden van de adviescommissie kan van het aantal van zes worden afgeweken. Uiteraard vinden alle interviews in volledige vertrouwelijkheid plaats. De inhoud van de interviews en de daar aan gekoppelde namen zullen uitsluitend bij de leden van de adviescommissie bekend zijn.
  • De adviescommissie streeft er naar de interviews vóór 20 juli afgerond te hebben om de door het bestuur gestelde deadline te kunnen halen. Uitsluitend om redenen van zorgvuldigheid zal deze overschreden worden.
  • Vanaf heden is het mailadres van de commissie bereikbaar voor hen die (in volledige vertrouwelijkheid) zijn verhaal / ervaring / mening etc wil delen met de leden van de adviescommissie. De mails worden meegenomen ter ondersteuning van het uiteindelijke advies omtrent een toekomstbestendige vereniging. (Mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
  • Via bovenstaand mailadres kun je je ook opgeven voor de interviews. In principe geldt de volgorde van aanmelden als volgorde van interviewen.

Neer, 02-06-2018