foto Andre de Waal bij de uitreiking van het NUV schildje

20180720 IMG 0395

Vrijdag 21-07-2018

Reveille om 02.00 uur. Klaar maken voor de laatste dag. Binnenkomst op Cher Allemangne om circa 14.00 uur. Medals c.q. deelname nummers uitreiken om 14.15 uur. En vervolgens onder muzikale begeleiding van een Piper band naar de wedren. Met de bus naar Heumens oord om alles in te pakken en afscheid te nemen.

Paul en Sjak

Om 7.30 uur onderweg naar Grave. Uit het berichtenverkeer blijkt dat de groep Grave alweer achter zich heeft gelaten. Bestemming wordt gewijzigd. We waren om 8.50 uur in Cuijk. Een kijk plaatsje geregeld onder een grote tent voor de plaatselijke café, om de wandelaars gade te slaan. We stonden 700 meter voor de geniebrug. Daar waar de wandelaars de Maas oversteken. Om 12.35 uur trakteerde Paul de groep op een consumptie. Vervolgens werd van standplaats gewisseld en togen we naar Malden. We vonden direct een super parkeerplek achter Cher Allemagne. In de schaduw bij Mc Donald gewacht op de dingen die zouden gaan komen. Om 14.00 uur kwamen ze binnen op een verzengende Cher Allemagne. "Oh moeder wat is het heet, na zo'n wandeling". Medals ophalen en in de schaduw werden na een korte toespraak aan ieder persoonlijk de deelname jaren of nieuwe Medals uitgereikt. Er zijn een aantal leden die een respectabel aantal deelnames op hun naam hebben staan. Dat zijn jaarlijks topprestaties !

Berend met zijn vriendin kwam ook nog even de hele groep feliciteren.

Elk jaar is er één groepsprijs. De eerste was bestemd voor Henk Schoenmakers. Als verzorger ging hij dit jaar voor de vijfde keer mee. Hij heeft iedereen verbaasd wat hij in zijn eentje klaar heeft gespeeld. Hij heeft zelfs de route van de hele vierdaagse verkend in de week voor het evenement. En vervolgens elke avond als vraagbaak voor andere verzorgers van de diverse detachementen gefungeerd.

Onze senior van de wandelgroep en donateur van de UNIFIL vereniging André de Waal had zijn 40 ste deelname op zijn naam geschreven. Bij deze Medal werd nog een schildje van de vereniging uitgereikt om dit heugelijk feit voor de eeuwigheid vast te leggen.

Alle deelnemers van harte gefeliciteerd met de behaalde top prestatie !

Onderstaand links de rechtsvoorman van de wandelgroep Hans van Lent. Links de detco Ruud van de Heuvel die het selfie maakt. Direct daarachter Hans van Oostrum en Fred van der Ploeg achter Hans. Andre de Waal midden achter Hans en Fred.

Donderdag 19-07-2018

Om 05.06 uur kwam het bericht; UMG is gestart compleet. De derde warme dag op rij. Alle wandelaars waren tijdig binnen van ons peleton. Geen uitvallers.

Dinsdag 17-07-2018

De groep is al vroeg gestart deze dag onder leiding van Detco Ruud.

Berend is de eerste dag uitgevallen. Peloton is op weg naar de eindstreep van deze warme dag.

Maandag 16-07-2018

Alle wandelaars hebben zich present gemeld op deze dag in Heumensoord. Onze verzorger is Henk Schoenmakers.

fDelen

Datum : 12 december 2018