Er is aan de NUV gevraagd of wij deel willen nemen aan een bilateraal project tussen BE-NL waarbij de blauwhelmen een belangrijke rol spelen. Dit project heet We Will Work Together ( WWWT)  en wil aandacht vragen voor " van een Wereldoorlog naar een Wereld vrede" . Een internationaal project waar 17 landen aan deelnemen met vertegenwoordigers uit allochtonen, autochtonen, religieuzen, atheïsten, jong en oud en veteranen UN blauwhelmen organisaties.

Op zondag 7 Oktober vindt er een loop plaats , de dag van groei naar Vrede, van  het V.I te Doorn naar het `Belgenmonument te Amersfoort, een afstand van 15 KM.

De dag begint in Brussel en gaat naar naar het VI te Doorn. Om 11.00 sluiten we aan om te starten met een lunch en dan vanaf 12:30 start de loop van Doorn naar Amersfoort. De NUV wil op deze dag graag een bijdrage leveren door met 10 a 15 `Unifillers met een blauwe baret mee te doen aan deze loop. Je mag meelopen in oud groen maar de blauwe baret is in ieder geval verplicht.

Als je het leuk lijkt om mee te lopen meld je dan aan per mail bij;   Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of bel anders even naar 06-54631686. Het wordt een leuke en gedenkwaardige dag. En op deze wijze hopen we een bijdrage te leveren aan een Wereld van Vrede. Heb je vragen....neem dan svp contact op met mij.

Met blauwe groet,

Joop Hoek, S3 NUV.