SAVE THE DATE: 8.12.2018 BENEFIETCONCERT WAR CHILD!

4FUN Amersfoort, 4 dames die al ruim 6 jaar met passie o.a. nummers van de Andrew Sisters zingen, gaan een benefietconcert organiseren waarvan de gehele opbrengst ten goede komt aan War Child. De dames treden heel veel op voor Veteranendagen, Bevrijdingsfestivals en Defensie. Alle verhalen die ze de afgelopen jaren hebben mogen aanhoren van de veteranen, hebben een diepe indruk achtergelaten bij 4FUN.

Maar ook op een ander sociaal vlak willen zij hun steentje bijdragen.
Kinderen, die in oorlogsgebieden wonen, zouden ze graag willen helpen, zodat ze zich veilig voelen in hun eigen land. Tijdens een mooie benefietavond in het sfeervolle Icoontheater te Amersfoort, zullen verschillende artiesten te zien en te horen zijn. O.a. ballerina's van Studio Pauline, Holland Opera Kinderprojectkoor en 4FUN, onder begeleiding van de New Manhattan Bigband.

Het doel van de avond, is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor WarChild. Deze prachtige avond sluiten we af met een Afterparty. Onder het genot van een hapje en drankje, kunt u nog heerlijk met de voetjes van de vloer. Uw donatie kunt u rechtstreeks via deze actie site 4FUN for War Child of tijdens het benefietconcert doen. Wilt u zeker zijn van een plek, reserveer dan uw kaarten bij het Icoontheater te Amersfoort. Voor slechts Euro 5,00 heeft u uw entreekaart incl. 2 consumptiemunten, klik op deze link www.icoontheater.nl/agenda.html
Voor meer informatie kunt u ons mailen, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of volg ons op facebook 4fun-amersfoort!

WC4fun

fDelen