UPDATE: Datum is aangepast!

Beste Unifillers,

Voor het draagrecht van het zgn. " Blauw Koord" zijn door de traditiecommissie van de Koninklijke Landmacht bepalingen opgesteld. Om aan deze bepalingen te voldoen wordt door het 44 Painfbat RI JWF de oefening " Blauw Koord" georganiseerd voor het nieuwe personeel waarbij Unifillers tevens een deelnemende eenheid vormen. De mensen van onze eenheid zullen een actieve rol spelen in de ondersteuning en vorming van deze nieuwe militairen door inzicht te geven hoe het was tijdens onze diensttijd en ze te ondersteunen/meedoen (!) met de fysieke zware en mentaal uitdagende oefening.

De BA van het 44 ste heeft de vereniging verzocht om UNIFILLERS uit te nodigen die een actieve rol willen vervullen naar deze jonge nieuwe militairen toe. Door het contact met deze mensen te zoeken en actief deel te nemen aan de oefening en door ze te ondersteunen.

• De oefening is op 18 april 2019 op de Johannes Post kazerne in Havelte.
    Start: 18 april 2019 in de ochtend. Tijd Appel volgt tot omstreeks 23.00 uur
    einde : 19 april 09.00 uur in de ochtend tijdens ochtend appel.

Ik ben momenteel nog in overleg met het 44 ste Painfbat over de mogelijkheid om de avond ervoor op de kazerne te kunnen slapen alsmede nog andere logistieke punten. De deelnemers die zich bij mij aanmelden zullen hierover tijdig geïnformeerd worden.

U kunt zich opgeven bij de S3, Joop hoek via email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Gaarne uw naam, geboortedatum, telefoonnummer, en defensie legitimatienummer vermelden.

Met vriendelijke groet,

Joop Hoek, NUV uw S3, M 06-54 63 16 86