Sommige commissies communiceren veelal digitaal met elkaar. Maar op maandag 3 juni was het wel zover. De websitecommissie was weer eens bijelkaar om de laatste nieuwigheden met elkaar uit te wisselen. Standpunten en ziens wijze over presentatie, kleur en gekozen lettertype gingen over de tafel.

De laatste keer dat we compleet bij elkaar waren was in 2015 onder leiding van Dick Bronder in Tilburg aan de keukentafel van de familie van Lier. Dick draagt zijn werkzaamheden in 2019 over aan Bert Lammerts van Bueren (Webdiezain.NL).

Deze bijeenkomst was bij van der Valk in Eindhoven.

Bert heeft zijn focus liggen op technische verbeteringen van de site maar zeker op de presentatie van artikelen en foto's die we plaatsen met zijn vieren. Voor deze gelegenheid had hij in Eindhoven een werkshop met een hand-out georganiseerd. Praktische vragen werden direct beantwoord en wensen werden op het nog te doen lijstje geschreven.

Met de hand-out in de laptop tas ging een ieder weer met een voldaan gevoel naar huis om het geleerde in de praktijk te brengen.

De voorbereidingen voor een nieuwe website layout zijn in volle gang. De verwachting is dat we deze rond 1 oktober 2019 in de lucht hebben. Nog even geduld dus.

2019 06 03 webmasters

Op de foto van links naar rechts Bert Lammerts van Bueren, Bart van Lier, Sjak Neelen en Pieter Mielen.

Datum : 3 juni 2019