Prinsjesdag 2012 nuv

We hebben op dit moment voldoende aanmeldingen voor het Erecouloir Prinsjes op 17 september. Het is mooi als UNIFIL Veteranen zich hiervoor willen opgeven. Uit de aangemelde deelnemers zal het Veteranen Platform een selectie maken wie voor dit jaar wordt gekozen. De aanmeldingsprocedure is op 27 juli 2019 gesloten. Het bestuur wenst alle geselecteerden een fijne dag toe.

Jullie kunnen je weer opgeven voor de Erecouloir tijdens Prinsjesdag in Den Haag op 17 September 2019. Opgave betekent niet automatisch deelname. Alle aangesloten Veteranenverenigingen bij het Veteranen Platform (VP) mogen een opgave doen en uiteindelijk bepaald het VP wie wordt geselecteerd. Na de selectie zal het VP de geselecteerden gaan benaderen. Je dient aan te treden in Veteranen tenue : grijze broek, blauwe blazer met groot model medailles. Hou er rekening mee dat je in staat moet zijn om langdurig te kunnen staan. Je kunt je aanmelden tot 2 augustus 2019.

Dit doe je door een email te sturen naar XGESLOTENX  en je stuurt de volgende gegevens in voor je deelname:

• Naam
  • adres
  • woonplaats
  • telefoon of mobielnummer
  • mail adres
  • veteranenpasnummer of militair registratienummer

Voor informatie kun je ook bellen met Joop Hoek, onze NUV S3, Mobiel 06-54 63 16 86

Oproepen