Op zaterdag 26 oktober 2019 zal door het wandeltocht comité van het Bevrijdingsmuseum de 10e editie van de Mallard Wandeltocht worden georganiseerd. Vanaf het beginlopen er UNIFIL-lers mee in deze wandeltocht door Zeeland. In dit jaar herdenkt men dat de slag om de Schelde 75 jaar geleden plaats vond.

Ok dit jaar wordt de mogelijkheid geboden om vier verschillende afstanden af te leggen, de wandeltocht is dus voor iedereen geschikt.

Wij lopen als Unifil Marching Group de 26,5 kilometer. Verder bieden ze nog een tocht aan van: 13.0 kilometer en 35.5 kilometer aan. Onderweg zult u stempelposten tegenkomen, hier wordt ook de gelegenheid geboden om gebruik te maken van sanitaire voorzieningen en natuurlijk is er ook aan de inwendige mens gedacht.

Wij starten als groep om 9.00 uur op het adres Coudorp 41, 4455AH – Nieuwdorp in de provincie Zeeland.

STARTTIJDEN

Afstand

Starttijd individuelen en groepen

6.0 km

tot 8.40 uur (i.v.m. vervoer)

13.0 km

vanaf 7.30 uur (de herdenking op de Sloedam is om 09.30 uur)

26.5 km

vanaf 7.30 uur

35.5 km

vanaf 7.30 uur

Het inschrijfbureau sluit om 17.00 uur.
De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor enige schade of letsel, in welke vorm dan ook. Let op ! De wandelaars die vroeg vertrekken dienen rekening te houden met reflecterende kleding / verlichting omdat het nog donker is. Denk aan de verkeersveiligheid !

Start- Eind locatie:
Bevrijdingsmuseum Zeeland