Programma        Hotels       TICKETSHOP        Veiligheid / Privacy       Laatste nieuws       Nieuwsarchief

Beste UNIFIL`er.

Wij hopen jou en eventueel jouw dierbaren op 28 september te mogen begroeten. Het reunie team doet zijn best om er een mooie, maar ook een veilige dag van te maken, daarbij hebben we allerlei maatregelen genomen om schade bij de reünisten te voorkomen. Het volgende hebben we opgepakt.

Wij zijn in zee gegaan met een gerenommeerde organisatie die alle vereiste veiligheidsmaatregelen heeft genomen.

Wij hebben een risicoanalyse gemaakt en een veiligheidsplan. Dat veiligheidsplan wordt voorgelegd aan de Gemeente Breda. De uiteindelijke vergunning wordt pas gegeven als wij hebben voldaan aan alle wettelijke, lokale en “huis”- regelingen.

In ieder geval zijn nu al de volgende zaken geregeld: EHBO, BHV, beveiligers, afspraken over de aanwezigheid van mensen en materieel en de bereikbaarheid en toegang van hulpdiensten.

Wij verstrekken de gegevens van onze leden niet aan anderen.

De gegevens van de niet-leden hebben wij niet in ons bezit.

Tijdens de reunie worden foto’s gemaakt. De fotografen zijn duidelijk herkenbaar. Zij gaan op verzoek foto’s maken van de reünisten. Die foto’s zijn daarna te bestellen. Ook maken zij voor publicitaire doeleinden sfeer foto’s. In elk geval maken zij hun bedoelingen duidelijk kenbaar, zodat jij het besluit kan nemen om jouw mooiste glimlach op te zetten, of weg te lopen of je om te draaien.

Wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor de foto’s en filmpjes die jouw maatjes nemen of die jij zelf neemt.

Wij hebben nagedacht over de meest waarschijnlijke risico’s en verwerkt in het veiligheidsplan. Met een aanval van de Belgische luchtmacht en van het RAF (Rijsberge Afscheidings- Front) houden wij geen rekening. U bent gewaarschuwd, maar helm, scherfvest en wapen lijken niet nodig!!!

We gaan er een mooie dag van maken. Hans, ik en ons reunie team hebben er enorm veel zin in!

Sjaak Duine  Hans van Lent
Voorzitter Vice Voorzitter