Unifil Reunie 2014

UNIFIL REÜNIE 18 oktober 2014

Reünie algemene informatie  link

Hoe vind ik m'n maten op de reünie? link

Inschrijving 'kaartverkoop' link

Veel gestelde vragen in verband met de reünie en de inschrijving   link

SHARING MOMENTS (17mrt'14)

We hebben prachtige en minder mooie momenten mee gemaakt in Libanon. Iedereen heeft die op zijn eigen manier beleefd en verwerkt. Sommige momenten zijn weggezakt en we worden verrast als we die weer horen van anderen. Sommigen willen we weer delen met anderen. De Nederlandse Unifil Vereniging organiseert daarom gelegenheden om elkaar te ontmoeten. Het volgende moment is zaterdag 18 oktober. De plaats is het nieuwe Nationaal Militair Museum in Soesterberg.

Er zijn circa 9000 Nederlandse mannen en vrouwen ingezet in Libanon. Daarvan leven er nog 8300 in Nederland. De NUV zet zich in om die Unifillers en diegenen die buiten Nederland wonen, zo veel als mogelijk bij elkaar te krijgen.

De reünie in 2014 wordt uniek. Op veler verzoek niet meer in het noorden, maar centraal in Nederland. We hebben een mooie locatie gevonden. Bij het nieuwe Nationaal Militair Museum in Soesterberg, waarin ook onze eigen YP komt te staan. We mikken op 3500 tot 5000 deelnemers. Dank zij een hechte samenwerking met de KL, fondsen van de KL, het VFonds en sponsoren, kunnen we die reünie organiseren tegen zeer acceptabele kosten. We komen er echter niet onderuit een entreeprijs te vragen.  Het museum in aanbouw op de voormalige vliegbasis, februari 2014, met dank aan Heijmans en Artishock

De reünie wordt gehouden op 18 oktober 2014. Wij zorgen voor opvang op het station Amersfoort, vervoer naar het museum, maar ook parkeerplaatsen daar. Je bent er vanaf 10.30 welkom. Om 12.00 is de officiële opening. Daarna, gaat de tap open, is er muziek, een static een rijstmaaltijd, bezichtiging van het museum, maar ook de mogelijkheid om informatie te krijgen over zorg, ABP, etc. En natuurlijk hebben we zaken geregeld als garderobe, EHBO, BHV, toiletten, gastvrouwen/gastheren, merchandising. We zijn nog veel meer aan het organiseren, maar dat hoor je later wel.

Blik op de ingang, met dank aan Heijmans en Artishock

--- op deze pagina staat de informatie met betrekking tot de Unifil Reünie 2014 webmaster Nederlandse UNIFIL Vereniging ---

Datum : 5 mei 2017