Unifil Reunie 2014

UNIFIL REÜNIE 2014

Veel gestelde vragen in verband met de reünie en de inschrijving hiervoor.   klik hier voor PDF-info

A&Q Sharing moments

Q:           Waarom kan ik me nog niet aanmelden via website?

A:           Site was rond 10 april 2014  klaar en tot die tijd kon u zich aanmelden op het volgende e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Graag hier het volgende in aangeven: Naam, adres, postcode, woonplaats, militair registratie nummer en het aantal kaarten wat u wenst te bestellen.

Q:           Kunnen wij gratis het museum bezoeken?

A:           Ja op vertoon van uw ticket mag u gratis het museum bezoeken.  Maar met de verwachte drukte en de beperkte capaciteit zijn we bezig om terugkeer tickets te regelen zodat u niet gebonden bent aan deze dag en dus meer tijd voor de reünie heeft

Q:           Is er wegbewijzering?

A:           Vanaf de A28 is het aangegeven. Deze leidt u naar de parkeerplaats bij het museum. Hier wordt u opgevangen en verder begeleid.

Q:           Kan ik het per trein bereiken?

A:           Ja dit is mogelijk. Als veteraan heeft u 1x per jaar recht op 2 treinkaartjes.

Via het VI kunt u deze eenmalig aanvragen. Op het station Amersfoort staat een wit UN-voertuig met onze gastvrouwen en heren die u doorverwijzen naar de bussen en de viertonners die u naar het museum zullen brengen.

Q:           Hoe worden wij opgevangen?

A:           Vanaf de uitstapplaatsen van de bussen en viertonners en parkeerplaats wordt u geleid naar de ingang van de tent. De tent bevindt zich achter het museum. Bij de ingang worden de tickets  gescand en wordt u doorgeleid naar de ontmoetingstent Bij de ingang vindt u tevens een informatiebalie en voor diegene die nog geen tickets hebben is er de mogelijkheid om deze alsnog aan te schaffen.  Uw ticket heeft een unieke barcode.

Q:           Kan ik nog tickets kopen op de locatie?

A:           Ja dit is mogelijk en kosten dan alleen €35,-  i.v.m. de administratiekosten.

Q:           Hoeveel kosten de consumpties?

A:           Is nog niet bekend i.v.m. onderhandelingen met de cateraar.

Q:           Bestaat er de mogelijkheid om mee te rijden met een YP408 of een CV90?

V:           Zijn we over in onderhandeling maar zal waarschijnlijk wel lukken.

Q:           Is het mogelijk dat mijn bedrijf of het bedrijf waar ik werk, sponsort?

A:           Ja dit is mogelijk. Wij hebben aantrekkelijke sponsor pakketten hiervoor graag contact opnemen met de secretaris via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Soesterberg, 18 april 2014

--- op deze pagina staat de informatie met betrekking tot de Unifil Reunie 2014 webmaster Nederlandse UNIFIL Vereniging ---

Oproepen