AANMELDING VOOR NUV MOTORTOURTOCHT 20 mei 2023

Beste UNIFILLERS,
Na mijn oproep voor vrijwilligers hebben 2 UNIFILLERS zich aangemeld die graag met mij de motortourtocht willen gaan organiseren. Het zijn Wilco de Vogel en Koen van Gerner en we hebben ons eerste overleg al gehad. Deze motortourtocht is bestemd voor UNIFILLERS + hun partner en kinderen.

nuv mtt

Ben je lid van de NUV dan is deze dag zonder kosten en niet leden betalen € 7.50 PP voor deelname. Daarnaast komt de motortourtocht mede tot stand door subsidie van het Vfonds.

vfonds logo nieuw open

De afgelopen ritten waren heel gezellig en was het mooi elkaar weer te zien en te spreken. We gaan weer een mooie rit uitzetten en hebben er nu al zin in. Dit betekent het volgende programma:
09.00 en 09.45 verzamelen op vertrekpunt VST, Hobbemalaan 5, Huis ter heide.
09.45 - 09.55 veiligheidspraatje
10.00 vertrek
12.00 - 13.15 lunch
13.15 - 13.20 foto
13.25 vertrek 2de gedeelte
15.00 einde en tijd voor een drankje.

De starttijd is scherp en de andere tijden zijn "omstreeks".
De afgelopen jaren hebben er al veel UNIFILLERS meegereden en bij elke rit waren er weer "nieuwe deelnemers". We hopen uiteraard op een leuk groep rijders, zeker ook rijders die in het verleden al een keer hebben meegereden. Het gaat weer een mooie gezellige dag worden.
Aanmelden via email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Heb je verder nog vragen dan kan je bellen naar 0654631686. Bijdrage niet leden naar j.hoek banknr: nl 80 abna 0459.2754.96

AANMELDEN IS NIET MEER MOGELIJK, DE AANMELDINGSTERMIJN IS VERSTREKEN

Met vriendelijke groet,