Veel gestelde vragen (FAQ's)
Vragen over de webshop
U kunt uw bestelling on-line bekijken door in de bevestigingsmail die u heeft gekregen op het factuurnummer te klikken. Hierna zal de pagina op de website getoond worden met uw bestelling.
Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verzenden, u krijgt hier bericht van. Dan is het afhankelijk van PostNL hoe snel de verwerking gaat. Dit neemt meestal 1 of 2 werkdagen in beslag. Tijdens de feestdagen moet u door de drukte bij PostNL rekening houden met langere levertijden.
Producten, die u via het NUV-webshop heeft gekocht, kunnen zonder opgaaf van redenen binnen zeven (7) werkdagen na ontvangst op het afleveradres worden geruild en/of retour genomen, mits de
aankoop niet is gebruikt en in de originele ongeopende verpakking verkeert. Het aankoopbedrag van de retour gestuurde producten zal binnen dertig (30) dagen, na ontvangst bij NUV-webshop, terugbetaald worden. De koper kan tevens binnen zeven (7)werkdagen de gehele bestelling herroepen, zonder aanbetaling van een boete en zonder opgave van redenen. NUV-webshop berekent geen kosten voor het retour sturen van artikelen op deze wijze. De koper heeft dan ook mogelijkheid om het orderbedrag, mits reeds voldaan, gerestitueerd te krijgen. Bij het ongedaan maken van een gehele bestelling betaald NUV-webshop, na ontvangst van de gehele bestelling, het volledige aankoopbedrag binnen dertig (30) terug inclusief de door koper betaalde verzendkosten.
De kosten voor het retoursturen van enkele producten of de gehele bestelling naar de NUV-webshop worden altijd gedragen door de klant Niet - of niet voldoende gefrankeerde zendingen worden door ons geweigerd, en gaan retour aan de afzender. Indien u gebruik wilt maken van deze zo genaamde afkoelingsperiode dient u binnen zeven (7) werkdagen na ontvangst op het afleveradres contact op te nemen met onze merchandise medewerker.
Wanneer de klant in plaats van het bestelde product een ander product heeft ontvangen, wordt deze door NUV-webshop kosteloos omgeruild voor het bestelde product mits de aankoop niet is gebruikt en in de originele ongeopende verpakking verkeert. De consument heeft recht op omruiling of restitutie van het orderbedrag mits reeds voldaan. Hiertoe dient u binnen zeven (7) werkdagen na
ontvangst op het afleveradres contact op te nemen met onze merchandise medewerker.
Deze is van maandag t/m vrijdag bereikbaar s’avonds van 19.30 tot 22:00 uur op telefoonnummer: (031) 0575 520 435
Op alle geleverde producten via NUV-WEBSHOP gelden de normale fabrieksgaranties. Contractuele garantie gelden onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de koper toekent.
- NUV-webshop gebruikt uw klantgegevens ten behoeve van het zo goed mogelijk verwerken en verzenden van bestellingen, en het op de hoogte houden van de klant t.a.v. betalingsverwerkingen, status updates, bar code mail, etc.
- NUV-webshop verstrekt uw persoonlijke gegevens niet aan derden anders dan voor het verwerken en afleveren van uw bestelling.
- NUV-webshop zal de door de klant verstrekte gegevens opnemen in een bestand. Deze gegevens zullen o.a. worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling van de klant en nog zolang bewaard als nodig is voor de behandeling van eventuele klachten naar aanleiding van de uitvoering van de bestelling. Dan wel de wettelijke bewaarplicht. Er zullen geen gegevens aan derden worden doorgegeven waarbij de privacy van de klant in het geding komt.
Vragen over de website
DIt zijn bij ons berichten van de hoogste prioriteit en worden met voorrang en respect behandeld.
U kunt eventueel de rouwkaart als bijlage meesturen met het bericht en kunt u aangeven wat u wel en niet wilt gebruiken in onze aankondiging van overlijden.
Is er een Unifiller overleden, stuur dan een bericht naar: secretaris@unifilvereniging.nl
Wij stellen het zeer op prijs als onze leden meewerken aan het zo schoon mogelijk houden van de website en alle input en opbouwende kritiek zullen wij serieus behandelen. De website en webshop wordt, net als de hele vereniging, gerund door vrijwilligers. Waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Geconstateerde fouten kunt u melden bij: webmaster@unifilvereniging.nl
Nee! Wij toetsen alle berichten zelf die geplaatst worden. Dit om te voorkomen dat er ongewenste taal en/of mededelingen op de website komen.
Berichten kunt u natuurlijk wel sturen naar de secretaris van de Nederlandse UNIFIL Vereniging, deze zal het bericht beoordelen en dit naar de betreffende persoon sturen die dit vervolgens weer plaatst op de website.