Alternatieve 74ste Airborne Wandeltocht

airborne

Van 2 augustus tot en met 26 september 2021 kunt u, als individuele wandelaar, de Alternatieve 74ste Airborne Wandeltocht wandelen op uw eigen gemak en daar ook nog een medaille of wing voor krijgen.

De leden van de UMG lopen deze tocht op zaterdag 4 september 2021. Verzamelen start en finish locatie is Grand café Oosterbeek, Raadhuisplein 2, 6861 GT Oosterbeek (GE). Verzamelen vanaf: 10.00 uur en we starten om 10.30 uur. Afstand: 25 km.

Tenue 4 daagse, oud groen of anders. Breng in ieder geval je baret mee. We houden ons als aan de basisregels van het RIVM volgen om verspreiding van COVID-19 te voorkomen.

Hou er rekening mee dat je je eigen natje en droogje meeneemt in je rugzak. Er zijn geen rode kruis of rustplaatsen ingericht. U bent op uw zelf of de plaatselijke horeca en winkeliers aangewezen. We stoppen wel bij ons lid Rob Lövering op de Renkumseheide. De enige UN rust plaatst in NL. Uiteraard bezoeken we ook het monument als detachement.

Gratis parkeren: Gemeentehuis, Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek of bij de Bibliotheek, Generaal Urquhartlaan 1, 6861 GE Oosterbeek. Is er geen plaats meer, parkeer dan iets verder weg op de Marienbergweg. Parkeer niet bij de Albert Heijn. De parkeerschijf is maar beperkt geldig.

Inschrijving en meer informatie: