Bijeenkomst Libanon-veteranen

nlvi

Bijeenkomst Libanon-veteranen

Beste Libanon-veteraan,

Op zondag 13 oktober 2024 organiseert het Nederlands Veteraneninstituut een speciale bijeenkomst voor Libanon-veteranen en hun thuisfront.

Wij begrijpen dat de recente ontwikkelingen in Libanon grote impact kunnen hebben op jullie gemoedsrust en emoties. Daarom nodigen we jou en je thuisfront van harte uit om bij ons langs te komen voor een gesprek, een kop koffie, of gewoon een luisterend oor. Het is een gelegenheid om elkaar op een laagdrempelige manier te ontmoeten, voor verbroedering en om herinneringen op te halen.

Informatie over de bijeenkomst:
Datum: zondag 13 oktober 2024
Locatie: Nederlands Veteraneninstituut, Willem van Lanschotlaan 1 in Doorn
Tijd: 13:00 uur – 16:00 uur

De bijeenkomst is bedoeld voor iedereen die in Libanon heeft gediend en hun thuisfront. Er zal geen vast programma zijn, dus je kunt tussen 13:00 uur en 16:00 uur vrij binnenlopen. Als je graag wilt deelnemen, kun je je hier aanmelden.

Voor vragen of meer informatie, neem gerust contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We hopen op een waardevolle en verbindende dag.

Met vriendelijke groet,
Nederlands Veteraneninstituut