Voorbericht Stichting Nu of Nooit

Op de Algemene Ledenvergadering van april 2023 heeft de voorzitter van Stichting Nu of Nooit ons over de doelstelling van de stichting verteld. De stichting organiseert bijeenkomsten voor (geüniformeerde) veteranen die tijdens hun dienstuitoefening een letsel hebben opgelopen dat zowel mentaal als fysiek kan zijn. Zie onderstaand bericht voor meer informatie.

Uit respect en waardering organiseert Stichting NU of NOOIT (een non profit organisatie) activiteiten voor hen die door hun geüniformeerde inzet voor de samenleving (vanuit defensie, politie, brandweer en ambulance) lichamelijk dan wel mentaal gewond zijn geraakt. Ook strekken deze activiteiten, deze aandacht en zorg, zich uit naar de directe relaties. Evenals naar de nabestaanden / nabije relaties van hen die door of tijdens die inzet overleden zijn.
In navolging van de eerdere succesvolle vaardagen voor onze doelgroep wordt nu door stichting o.m. weer een vaardag georganiseerd, en wel op zondag 3 sept. 2023.
De laatste hobbel is de financiering, maar het bestuur heeft er een goed vertrouwen in dat de dekking van de begroting rond komt. Zogauw dit is gerealiseerd verschijnt op de website een inschrijfformulier. De inschrijfkosten zijn zeer beperkt en begroot op € 20,- voor volwassenen en € 10,- voor -eigen- kinderen (t/m 10 jaar).
Dit project omvat een ontspannen dag aan boord van MS Eureka, driedeks incl. grote buitenruimten (met naast een aantal vrijwilligers uitsluitend deze doelgroep aan boord).
Het vertrek is deze dag de Rijnkade in Arnhem met vervolgens een rondvaart Nederrijn, Pannerdens kanaal, Waal, A’dam - Rijnkanaal, Nederrijn en aankomst Arnhem.
Tijdens deze trip wordt voorzien in o.m. koffie/thee ( + ), een flinke lunch, hapjes en er is ruimschoots entertainment aanwezig. Overige consumpties op eigen kosten.
Ook is er volop gelegenheid met elkaar ervaringen uit te wisselen en gevoelens te uiten in een veilige en vertrouwd gevoelde omgeving.
Hulphonden zijn welkom aan boord, maar in dat geval graag voorafgaand overleg middels Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Inschepen uiterlijk 10.30u en terugkomst ca. 18.00u.
Volg deze activiteit op: www.nu-of-nooit.com en nadere info is te verkrijgen via voornoemd mailadres.