Zending m.b.t. NLVD 2023 ontvangen

nlvd23De opgaaf bij het VI voor de NLVD 2023 sloot op 1 mei 2023. Er hebben zich volgens opgaaf 223 veteranen gemeld die hebben aangegeven met de NL UNIFIL Vereniging te willen meelopen in het defilé. Veel van hen brengen ook hun partner mee. Vandaag werd de eerste postzending van het VI dankbaar in ontvangst genomen. De aanmelding, treinkaarten en foldermateriaal om je de weg te wijzen. Men heeft voor ons een tafel gereserveerd in tent B.

Als je deze zending ontvangt, en de NL UNIFIL Vereniging staat op de achterzijde van de brief gedagtekend 15 mei 2023, dan sta je op onze lijst en kun je de consumptiekaarten afhalen in de merchandise tent bij Berry, Arie en Wilma, en dus NIET zoals in de brief staat bij de voor ons gereserveerde tafel in tent B.