Beste Unifilveteraan,

Op 5 mei 2024 is het 79 jaar geleden dat Nederland werd bevrijd. Tijdens het defilé, dat dit jaar zal plaatsvinden door de straten van Wageningen, eren we onze bevrijders, de WOII-veteranen en geallieerden. Daarnaast brengen we ook een eerbetoon aan hen die hebben gediend in Nederlands-Indië en in latere VN-vredesmissies.

De starttijd van het Bevrijdingsdefilé op 5 mei is om 12.35 uur vanaf het Belmonte Arboretum. Elke jaar doet de NUV mee met een detachement. Het is een mooi moment om elkaar weer te ontmoeten, het defilé mee te lopen of rijden en na afloop een gezellig samenzijn.

Hieronder tref je een aanmeldformulier aan zodat de organisatie weet hoe groot ons detachement is en hoeveel ze voor de catering moeten inkopen.

Note: het is van belang dat we er als detachement netjes bijlopen. Onze voorkeur gaat uit naar oud groen maar het "nieuwe" defilekostuum kan natuurlijk ook. Dit geldt ook voor de personen die meerijden in de voertuigen.

Voor vragen kunt u terecht bij Joop Hoek,  activiteiten@unifilvereniging.nl of 0654631686

met blauwe groet,

Joop

AANMELDING VOOR HET BEVRIJDINGSDEFILÉ 5 MEI WAGENINGEN

Vul a.u.b. het verplichte veld in.